vasárnap, március 30

Feljelentés

Ha holnapig nem jön közbe semmi, vagyis nem akad egyéb problémám, ami megoldásra vár, bemegyek a rendőrségre, és feljelentést teszek ismeretlen tettes ellen, mert elloptak tőlem egy órát. Nem, nem egy karórát, azt talán meg sem érezném, hiszen svájci rokonomnak köszönhetően kettő is van, hanem ha úgy tetszik 60 percet elloptak az életemből. Mondják, hogy ezzel energiát lehet megspórolni, meg most már mondják azt is, hogy leginkább semmit. Azt is tudom, hogy ennek köszönhetően egy szép októberi napon egy órával tovább lehet aludni, de kérdem én, ez most kit érdekel? Pont most kell elvenniük, mikor amúgy is olyan kevés az idő, és legszívesebben igényelnék egy nyolcadik napot a hétre? Azt már hozzá sem teszem, hogy reggel, mikor felébredtem, azt hittem tél van, gondoltam sebaj, úgyis egész nap tanulnom kell majd azokat az átok tételeket, erre nem ki süt a nap? Szóval ha így megy tovább, feljelentést fogok tenni, megtehetem, de az is lehet, hogy nem egyszerűen az óralopás ügyében, hanem egy be nem jelentett tüntetés miatt, amit ellenem szervezett a minden, és az utóbbi pár hétben nem hagy engem élni. Apropó tüntetés, Happy Birthday, Fidesz!

2 megjegyzés:

gborz írta...

néha úgy érzem, hogy nekem naponta lopnak el átlag hat órát az életemből...

GbZ írta...

Ott a pont...