kedd, augusztus 5

augusztustalan


És íme itt vagyok az előre be nem jelentett szünet után, a szünet után, amit én sem akartam. Már megint az az átok építkezés, ami sose lesz kész, én szóltam előre. Csak a baj van velük, vagdossák a telefonkábeleket, mintha kötelező lenne. Szóval olyan furcsán kopácsolok itt, azt sem tudom, mikor írtam utoljára, azt sem miről, meg azt sem miről nem, szóval nem fogok én itt most leltározni, kijön belőlem ami akar, mielőtt még teljesen augusztustalanná válna imádott agytekervénylenyomat-tárolóm.

Munka, otthon, család
Olyan jól hangzik ez a szlogen, na meg szeretném tovább borzolni a kedélyeket, ugye mióta a város fizet sokaknak eszébe juthat, talán már eszükbe is jutott, mi lett ezzel a jóemberrel, ki vitte bele a rosszba.
Jó érzés végre úgy dolgozni, hogy az ember tényleg dolgozik, nem csak úgy tesz mintha. Vagy legalábbis néha tényleg dolgozik. Kiállítást állít össze, beosztást csinál, na meg persze a fizikai munkát sem veti meg, ráfér, de csak annyit használja fizikumát a munkához, amennyit habteste megkíván. Padot pakol, asztalt tesz víztelenné, vasboltba jár, lehetőleg záróra előtt, na meg nyomtat az irodában színes lézernyomtatóval. Na jó, azért nem a ctrl+p lenyomását rajzolnám le, ha még iskolás lennék és le kéne rajzolnom szeptemberben a nyári élményemet. Na meg ugye nem minden ember hallgat munkaidőben koncertet, sem Charlie-t, sem Micheller Myrtillt, sem pedig a Maszkura és a Tücsökrajt.
Otthon már hattyúdalokat éneklek, sírnak-rínak kedves családtagjaim, de nincs mit tenni, kirepülök, gólya leszek. Azt még nem tudom, mit viszek majd magammal az új életbe, de tény, hogy teljesen új lesz, a legfurcsább viszont az, hogy annyira nem félek ettől az egésztől, ez gyanús.

Kuna Vakarék
Sajnos egy takarékszövetkezet sem hirdetett olyan pályázatot sem, amellyel horvát kirendeltségüket szeretnék elneveztetni, de nekem már erre is lenne ötletem... Szóval második helyezés, 30 000 HUF, jól is jön, mert kedves telefonom és mp3-lejátszóm egyszerre mondta nekem azt, hogy ne legyek már skót, vegyek már valamit magamnak, úgyhogy még a végén augusztus végén veszek egy szép, okos, elegáns Nokiát, csak hogy visszatérjünk a gyökerekhez telefon terén is, ne csak lakás terén legyünk olyan nosztalgikusak. Megint költhetek, au, gusztustalan.

Ami még bennmaradt...
Most kicsit kétségbe vagyok esve, miután kaptam egy kazánnyi papírt az ELTÉ-től, még Burger King utalványt is küldtek, ez kedves tőlük, meg olyat is küldtek, hogy felvettek, már másodszor, bár ezt inkább jó kétszer olvasni... Meg írtak olyat is, hogy lesz Vad Fruttik koncert a gólyatáborban, ami meg Zánkán lesz, legalább végre eljutok idén a Balatonra, de ha nekem rossz idő lesz...
Ja, de nem is ez nyomja a lelkemet, hanem az a 2-3 kép, amit ma össze kéne hoznom a reneszánszról meg Babits Jónás könyvéről.

Na, ez jól esett...

Ui.: 1.)Ráébresztettek a héten, mit jelent szlovákul a Picsi, én kérek elnézést...
2.) Alant mutatom a logót...

1 megjegyzés:

Beaune írta...

Gratulálok a nyereményhez.:)
És örülök, hogy végre olvashatlak újra.