péntek, október 24

Őszi szünet



Mikor találták fel az őszi szünetet? Az én időm elején még biztos nem volt. Örültem, ha egy négynapos hétvége összejött, most meg 22-én mentem utoljára, aztán majd 3-án legközelebb. Nem mintha nem lenne rá egy kicsit szükségem, de mégiscsak túlzás azért, na, valljuk meg egymás között.
Egyszer az őszi szünetben vetítették az Abigélt az MTV-n, most meg meg is találtam a Videótárban, s olyan másolótehetség vagyok, hogy még be is tudom szúrni ide videóként, ha valakinek kedve szottyan, megnézheti itt akár mind a négy részt is...
Azóta mondjuk mókásan, hogy gyertek, uzsonna van, vagyis agapé, azóta tudunk Mimó néniről, meg Árkodról, meg Gináról, a kis pestiről, aki elszököl Horn Mici házából a tombola kellős közepén.
Avaros-gesztenyés-óraátállítós napokat mindenkinek! Hú, ez már majdnem mosolygós hétvége volt! :-S

Ui.: Most végre visszaadják azt az egy órámat!

1. rész





2. rész





3. rész





4. rész




Nincsenek megjegyzések: