hétfő, május 4

E7



Ezen a héten történik:

Hétfőn délelőtt 11 óra tájt ülök a szobámban a laptopomnál, s próbálok írni valamit, mert már kb. 10 napja nem írtam, olykor kinézek az ablakon, s látom, milyen csúnyán be van borulva. Közben ránézek az [origo]-ra, milyen a magyar idén, sokat nem tudok meg, majd holnap, ha letöltöm, talán akkor. Délután Gát-óra. Főműsoridőtájt minden csatorna új vetélkedőt indít. TV2, RTL Klub, ETV.

Kedden iskola, reggel 9-től 15:30-ig, fogjuk rá, hogy nem rossz. Délután még összeszedem minden tudásom, amit a szerdai előadásomon fogok majd kamatoztatni. A kedd már csak ilyen rohanós.

Szerdán jó korán kelek, de már nem kell sokszor ötkor kelni, remélem. Az első órámon előadást tartok az eKönyvről, már amennyit én tudok róla, meg amennyivel fel tudtam tuningolni PowerPointban. Aztán könyvtár, kicsit utolérem magam. Lesz írásgyakorlat is, ezen a héten ott kell maradnom délután is az egyetemen.

Csütörtökön a műértelmezés beadandómat kell megírnom. Megkötés: mindegy mit írsz, csak kapcsolódjon a komikumhoz.

Pénteken vasutassztrájk, mert már olyan régen volt, aztán Sajtófesztivál, mondjuk vetítésre kéne mennem az SZFE-re, 2-kor meg kiderül, szintén az SZFE-n, hogy lesz-e programom 22-én, 23-án vagy 25-én. Szóval megint izgulok, nagyon. Megint álmodtam vele. Most azt álmodtam, hogy írásbeli felvételi van egy olyasmi teremben, amilyen a régi suliban mondjuk az 1-es terem volt. A második padban ülök kb., írom a felvételit, de közben beszélgetek BA-val, hogy hogy érezheti most magát Gyurcsány.
Délután Akadémia, utolsó péntek.

...

2 megjegyzés:

dsarosi írta...

Az ETV-s főzőcskét is megálmodtad... ;)

GbZ írta...

Sajnos nem, addigra már volt a Hídlapban cikk arról, hogy lesz, én csak kicsit kiszíneztem... :-)