szerda, május 6

MixELTE



Nem tudom miért, de kialakult egy ideje egy olyan mániám (talán egy éve), hogy azon gondolkozom, mi történt velem egy éve. Nos, május 6. tavaly szép nap volt. Persze nem a matek miatt, mert azt tudtam az érettségi napján is, hogy az ötös nem játszik, de aznap derült ki, hogy továbbjutottam. Ma még nem derült ki, mondjuk nem is mára ígérték, csak holnaputánra, de én már hétfő óta tiszta para vagyok. 8-án nem is leszek nagyon netközelben, szóval azt hiszem, a Sajtófesztivál után és a TV2 előtt teszek egy kitérőt a SZFEntkirályi utca felé. Ki lesz függesztve az eredmény a bejáratra. Nagyon félek, nem is mondom meg senkinek, hánykor teszik fel, ne tudja előttem senki. Csak ha jó.

Egy éve el sem tudtam képzelni, milyen lehet egyetemre járni, mit kell ott igazán csinálni, mert a hallgató szóban nem az van benne, hogy túl aktívan részt kéne venni bármiben is. Aztán tessék, már harmadszor tartottam prezentációt az egyetemen. Először még januárban tipográfiavizsgán, aztán április 15-én médiaismereten, TV2 és RTL Klub összehasonlítása, ma meg könyvkiadás órán, vagyis informatikán az E-könyvről tartottam előadást. Tök vicces. Á, ma nem jó, nem érek rá, előadást tartok az ELTE-n! :-)

Egyszer szívesen tanítanék, mondjuk egy tévés iskolában, vagy szinte bárhol tartanék olyan médiaismeretet, ahol tv-ről van szó, persze csak akkor, ha majd jó okos leszek és minden napra más öltönyöm lesz meg nagy autóm és irodám. Na jó, ez csak félig komoly.

Nincsenek megjegyzések: