péntek, január 8

Élet, lépek!


Már azt sem tudom, mi hol van a billentyűzeten. Csak úgy leültem. Tegnap ötösre vizsgáztam kultúraelméletből, holnap záróvizsgázom az nagy akadémián. Valahogy mindig így kezdődött minden bejegyzés, persze már csak az érzésre emlékszem, konkrét emlékeim nem nagyon lehetnek, megint elhanyagoltam...

Nincs mostanában kedvem jeleket adni, mert úgy érzem, azzal, hogy jeleket adok, nem csinálok mást, csak azt bizonyítom, hogy nem is csinálok mást, nincs dolgom. Barbaráékat rég nem láttam, szinte nem is járok vonattal mostanában, a vizsgaidőszak egyébként is a blogolás uborkaszezonja. Tanulás helyett nem szeretek bejegyzést írni, mert akkor van bizonyíték arra, hogy éppen nem tanulok, inkább kitöltök pár hülye alkalmazást a facebook-on, aztán azt sem teszem közzé, mert nem tetszik az eredménye. Milyen SZIG-es tanár lennél? Persze nem a mi iskolánkra vonatkozott, de ha arra vonatkozott volna sem lenne ma már értelme.

Nem is álmodom mostanában a gimivel. Jó, ez hazugság, mert tegnap is azzal álmodtam, inkább úgy lenne igaz, hogy az utóbbi bő egy hónapban, inkább az általánossal álmodtam. Persze ahogy ezt így leírom, eszembe is jut, hogy nem is igaz, mert azt is álmodtam, hogy egy memoritert puskából írok le, és észre is veszik, hogy a Dobogókői útra mentünk osztálykirándulásra.

Megpróbáltam az utóbbi időben twitterezni, de nem ment, mert annyira azért nem érdeklem már magamat, hogy egyfolytában breaking news legyek. Az Életképeket nem folytatják, bár már kb. 2 hónapja felé sem néztem, csak a Szomszédok kell. Annak is vége, bár újrakezdték, de nem szeretem, mert Balázs előtti időszak van még, az nem érdekel, éljen az önszemélyi kultusz.

Tavaly ilyenkor idegbeteg voltam vizsgaidőszakban, most meg úgy elfogadtam, és ahhoz képest jobban is teljesítek, bár a tavaszi eredményekhez képest ez még gyenge. Normális ez?

Holnap vizsgázom, lehet szurkolni, ha van itt még egyáltalán valaki. Hahó!

Egy lépés hallatszik a parkettán. Kinéz az ablakon, esik, még mindig. Lemegy, a Sparba, talán lifttel, talán lépcsőn. Lelépett. Vizet vesz magának. Izgi.

2 megjegyzés:

ZM írta...

Olykor még van itt valaki, bár egy valaki már majdnem feladta...

GbZ írta...

Itt vagyok, itt vagyok. Csak nehezen találtam vissza. Mindig, mikor írni akartam, lelkifurdalásom támadt, hogy nem éppen olyat csinálok, ami hasznos.