hétfő, január 11

Pótolva


Na, most már senki nem szólhat semmit, azt hiszem részben utolértem magam. Idén már másodszor frissítem a blogomat, tettem rá twittert (nem, ez nem nemi betegség), elérhető innen a vizsgafilmem, és még a zeném is kicseréltem, na jó, bevallom, ez a zene egyszer már volt itt, de csak azért nem töltök fel újat, most ezzel tudok azonosulni.

Egyébként a vizsgaidőszak még tart, de idén úgy néz ki, megúszom kiborulás nélkül, már csak 1,5 vizsgám van, egy szóbeli, meg egy beadandó. Ja, a TV2-s záróvizsgám ötös lett.

3 megjegyzés:

Acho írta...

gratula! :)

GbZ írta...

Köszi (:

Encó írta...

Szia! Bocsi a zavarásért, de véletlenül idekeveredtem a blogodra. Milyen TV2-s záróvizsga? Netalántán a TV2 Akadémiára jársz? Annyira nem böngésztem végig az oldalt, ne haragudj.