szerda, március 23

Találkozások (live)

Én tudom a legjobban, hogy nem a Találkozások című sztármagazin mai változatáról, a Refelektorról írom a szakdolgozatomat, bár részben igen, mivel az autoreferencialitás miatt szinte minden RTL Klub-on futó műsort vizsgálok. Ezen a héten haladtam a legtöbbet a megírásával, korábban "csak" 2009 szeptemberétől 2010. május végéig böngésztem végig a Reggeli beköszönéseit. Azt is mondhatnánk, hogy ezen a héten egy darab celebet vagy celebhez közeli személyt nem láttam se 2 se 3 dimenzióban, de akkor nagyot hazudnék...

Tegnap előtt, amikor -- mint később kiderült számomra -- Valkó Eszter volt a nap celebje a velvet.hu-n, kávézás közben elhaladt mellettem maga Valkó Eszter István Dániellel az oldalán. Valkó Eszter egy ideig a Reggeli műsorvezetője volt, később a Reggeli kétszázezres játékot vezette a korai magazinműsorban. István Dániel a Reflektor műsorvezetője, egyébként Esztergomban született, a vizsgált reggelis időszakban kétszer is vendége volt a műsornak.

Ma a 9.09-es vonaton egyik kedvenc volt reggelis karakterem, Peller Mariann édesanyja utazott velem, aki miután leszállt a vonatról, szintén a Westendbe tartott, nagy örömmel engedtem előre a bejáratnál, amit egy mosollyal és egy "nagyon szépen köszönöm"-mel honorált.

Nem, tartom magam a jótanácshoz, nem rajongok. Legfeljebb azért, mert a kétdimenziós pszeudovalóságból kiköltöztek egy kicsit az alanyok, megmutatták felszínük után, hogy van mélységük is, csak azért, hogy inspiráljanak...

(Most meg a KFC-ben wifizve a Reggeli egyik zenéjét hallom.)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj elfelejtettem mondani, hogy én ma reggel a tv2-ben láttam Demcsák Zsuzsát, de hát ő nem a Reggeli sztárja, szóval minek is hoztam fel... :)

GbZ írta...

Hát igen, jó lenne, ha nem kevernénk a különböző csatornák arcait, tudod, nem a NévSHOWrban vagyunk... :P