csütörtök, június 18

Kapcsoljuk Budapestet!



Hogy hogy kerültem ide? Hát úgy, hogy forgatunk. Most mondhatom, hogy én is. Megtanulunk (vagy nem) négy nap alatt rajzolni, de egyelőre többet nem is mondok. Nem is az én gépemről írok, az csak itt van mellettem, de azon most nincs net. Barnabáséról írok a Páva utcából. A kilencedik kerületben van és a kilences szám alatt, nocsak, már vissza is köszönt az idei nyerőszám, a 99-es. Egyébként múltkor azt vettem észre ülve a ház előtt a padon, hogy 1912-től 1913-ig az ennek a háznak a helyén álló házban élt József Attila.

Holnap is forgatunk, meg holnapután is, meg vasárnap is. Olyan gyorsan mennek rajzolással az órák, most már legalább tudom, hogy miért. Jobb agyfélteke. Bal kéz. Ezek nem törődnek az idővel, és semmivel, ami logikus, csak azzal, ami jó.

Ma még csak nem is rajzoltam semmi különöset, sőt, nem is értek egyet minden mozzanatával a tanfolyamnak, mégis olyan jól esett rajzolni majd' egész nap a kezemet, aztán magamat, aztán Gálvölgyit képről, aztán a cipőmet.

Aztán még tanulok is 60-as filmre felfújt pofával, aztán kitartóan nem értem a VT monogrammú tévéseket, most másért és mást.

A GbZ Naplóját Greiner Balázs tudósította Budapestről.

UI.: Üdvözlet MorvaE-nek, igazán megtisztelő, hogy olvas! Mostantól minden regisztrálónak így fogom megköszönni, ha gazdag leszek, rendezek közöttük tombolát is! :-)