vasárnap, július 26

Vallomások 1.


"Azóta szüntelen őt látom mindenhol."
(Quimby: Most múlik pontosan)

Azóta a buli óta azt hiszem, elkezdtem érezni, milyen jó lenne valaki. Nem szeretnék érzelgőssé válni, nem akarom leírni, milyen jó lenne valakihez csak hozzábújni, talán éretté lettem, vagy mi. Mert ugye rájöttem, igen, azt hiszem ma, mikor egy kicsit gyereket pesztráltam, hogy anélkül nem lesz az embernek gyereke, tehát a divatos szingli életmód annyira nem alkalmas családalapításra. Jó, persze nem holnap szeretnék apuci lenni, de a projektet nem ártana elkezdeni ahhoz, hogy legyen belőle valami, főleg magamat ismerve. Nem is tudom, miért írom én ezt most le.ű

Ma én főztem, a vasárnap általában az enyém, de nem is bánom. Mivel sokáig alszom, mert szombaton munka után mindig csak 1 felé esz haza a rosszseb, vagyis vasárnap, szóval miután felkelek, az a napi programom, aztán délután megint megyek dolgozni. Ma sajttal meg fokhagymával töltött csirkemellet csináltam, meg rántott patisszont, meg csirkeszárnyat. Egyébként meg hihetetlen, hogy mindjárt itt van július vége, viszont annak tudatában, hogy kik lesznek Pesten ősztől, nem is bánom, hogy lassan, cammogva itt lesz a tanév. Idén füzeteket veszek, mert ez a különlapos, lefűzős megoldás az ét szétszórt énemmel nem fér össze sajnos.

Mostanában mindenki életcélt keres magának, vagyis szeretné definiálni, merre tart, ez a legidegesítőbb, s egyben sajnos legfontosabb kérdés. Van az a mondás, hogy célozd meg a Holdat, s ha el is vétenéd, a csillagok közé kerülsz, szóval valahogy így hangzik a dolog, lusta voltam ráguglizni. Az a baj, hogy senki nem garantálja, hogy amit az ember megcéloz, az tényleg a Hold, vagy csak egy műhold. Én egyre inkább félek, hogy az enyém műhold, de szeretném Holddá tenni. Ezért gondolkozom manapság újra abban, ha már tévézésről van szó, hogy szeretnék díszletet meg arculatot tervezni, esetleg programigazgató lenni, de úgy gondolom, tartozom annyival, hogy egyszer, egy függetlenebb időben, az ETV-ben fontos szerepem legyen. Nem tudom miért, de jót akarok tenni ott, főleg mert néha úgy látom, hiába próbálkoznak, pontos öndefiníció nélkül aligha érhetnek célba, már ha van céljuk egyáltalán.

Megint hosszú voltam, az Agynyomtatót meg hamarosan folytatom, csak bevallom őszintén, talán még annak sincs igazi öndefiníciója.

Nincsenek megjegyzések: