hétfő, szeptember 28

Röviden


Hú, már megint régen írtam, de valahogy nincs mindig arra időm, hogy belépjek ide, aztán leírjam, mi van velem, pedig jobb lenne, ha venném a fáradságot, de ez van. Ha még valaki nem tudná, részben megoldódott a problémám a telefonnal. Bár szeretett Nokiám az otthoni asztalomon pihen, a benne lévő memóriakártyát egy Motorolába tettem, amit Anyával cseréltem, ő megkapta a régi Sony Ericssonomat. Szóval most kinyithatós telefonom van, új meg majd egyszer lesz, mondjuk akkor, ha végre kiderül, hogy mennyi az ösztöndíjam, esetleg még át is utalják még ebben az évezredben, de szerintem akkor is megvárom vele minimum a karácsonyt, mert most egy telefon sem izgatja annyira a fantáziámat, hogy még pénzt is adjak érte.

Szombaton meg dolgoztam, de csak 10-ig, szóval a nap eseményéről lemaradtam. Tényleg, az ETV szerint ennek nincs elég hírértéke ahhoz, hogy csináljanak róla egy Nap eseményét?

Ja, meg megszűnt a Nap-kelte, majd egyszer megemlékszem róla, ha ráérek, azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések: