szombat, február 14

Benne leszek a...?



Igazából nem is tudom írásban összefoglalni, mennyi hasznosat tanultam a két TV2-s hét után. Máshogy nézem a tv-műsorokat, bár szerintem eddig sem úgy, eddig sem azért néztem, mint mások. Más sincs a fejemben, csak hogy headline, teaser, OTS, névinsert, ja, meg human touch. Persze nem csak ott tanulok, mert beindult az egyetemi félév is, s arról is azt kell mondanom, egészen jó. Persze a legjobb a hétfői Gát-óra, olyan, mintha a TV2 Akadémia és az egyetem közötti tökéletes átmenet lenne. Furcsa is az egyetem falai között hallani, hogy share, meg a leghamarabb megbukott tv-műsor és a többiek. Jó, persze azt nem mondom, hogy fenékig tejfel, amit az egyetemen hallgatok, de ha azt nézem, most hány százaléka érdekel is a fejembe beengedett információknak, s hány százaléka volt az elmúlt félévben, akkor azt kell mondjam, hogy hajjaj. Kissé változott az órarendem, de nem is bánom, végül nem tanulok németet, várok vele nyárig, most többet érek ugyanis filmes órákkal és filmvetítésekkel a felvételi előtt. Nem megyek a holokausztos órára sem, mert helyette olyan órát kellett felvennem, ami a szakirányomhoz kell, bár remélem, nem kell a szakirányom.

Vicces kimondani, hogy megint megyek felvételizni. Már csak azt szoktam mondani, hogy hobbim a felvételizés, alig várom már a következőt. Ja, jut eszembe, mi történt velem tegnap... Tegnap elvileg azért mentem fel már reggel Pestre, mert filmvetítésre kellett mennem a SZFE-re. Mondanom sem kell, mennyire bántam, hogy végre legálisan mehettem, s nem csak elé, hanem be is mehettem. Jó, persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy a vetítés elmaradt. De ha abba belegondolok, hogy a legutóbbi péntek 13. sem volt szerencsés a SZFE-vel kapcsolatban, akkor a mostani pénteken sem kell meglepődnöm. És ne legyen triszkoidekafóbiám. Mindegy, mert azért nem véletlenül mentem fel, ugyanis a faliújságon olyat olvastam, hogy csak na. Február 16. után elmondom. Jó, annyit mondok, hogy információim szerint a következő BA-t BA indítja. Ezt talán nem hozza ki úgy a Google, hogy konkurenciát gyűjtsek magamnak. Jó, ez még így sem világos, de ha lejárt a határidő, mindent elmondok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Alabárdos Bandi:-)

GbZ írta...

Névtelenül meg nem éri kitalálni! :-)