vasárnap, március 29

Most nincs keret




Gondoltam, milyen fontos és érdekes nap lesz majd március 28., mert ugye azon a napon kezdtem tavaly ezt az blogírást. Nem volt rossz nap, s unalmasnak sem volt mondható, de rá kellett jönnöm, ez egyáltalán ne fontos. Egy ideje vártam már, milyen érdekes lesz majd, hogy mivel tavalyi életem fontosabb pontjai rögzítve vannak, mikor vethetem össze mostani életemmel, énemmel. Most nagy hülyeségnek tartom ezt az egészet. Az oké, hogy ha valami nagyon fontos történik, ha valami nagy hatás ér, arról hírt adok, de talán nem kell ilyen görcsösen függővé válni semmitől, egy blogtól sem. Így nem lesz semmi a félig elkészült nagy évösszefoglaló videóból sem, s annyira azt sem erőltetem, hogy kapcsolódási pontokat keressek a 2008-as és 2009-es történések között. Talán még nem kéne ennyire a múltamnak élni, még nincs itt az ideje.

Így most nincs keret, nem is keresem, miről írtam pont egy éve, nem lesz remake, pedig készült az is, nem csak a videószerűség marad fiókban és/vagy mappában. És nincs is rá keret, ez a nap is úgy elrepült.

2 megjegyzés:

dsarosi írta...

Ma sikerült egy vonaton utaznunk, de már csak akkor vettelek észre, amikor leszálltál. :)

GbZ írta...

Na igen, nem mindig megyek a Nyugatiig, nem mindig bírom kivárni míg odaérünk. :-)