hétfő, június 8

LMPélda



Tegnap úgy utáltam azt hallani itt-ott, hogy emberek beszélik egymással, hogy ugye voltál szavazni és ugye_jól_szavaztál? Vagy nem is így mondták: ugye úgy szavaztál, ahogy kell?

Eszembe is jutott, hogy beleszólok, hogy igen, úgy szavaztam, ahogy kell, bementem a szavazókörbe, köszöntem, ahogy kell, megmutattam a papírkáimat, aláírtam, elvettem a szavazólapokat, aztán bementem a függöny mögé, ikszeltem kettőt, kijöttem, bedobtam az urnába a papírokat, aztán elköszöntem. Ugye így kell, vagy ti máshogy csináljátok?

Ha esetleg másra értették volna, azt hogy hogyan kellett szavazni, akkor elárulnék egy titkot, nem véletlenül van egynél több választási lehetőség a papíron, pontosan azért, mert az keveseknek tetszett, amikor egy lehetőség közül kellett választani, vagyis az egy lehetőség megjutalmazta magát a a hatalommal.

Persze én ezt csak sejtem, hiszen most voltam először szavazni, mert a vizitdíjról és a tandíjról nem voltam hajlandó, inkább megcsináltam anno a vasárnapi ebédet. Nem tudhatom, hiszen még csak 20 éves leszek, egyidős vagyok a rendszerrel, s el sem tudom képzelni, milyen rossz volt az előző rendszer, de úgy látom, sokan csak elvben érzik, hogy rossz volt, viszont egy-két negatív eszközét szívesen használják ma is, talán nem is tudnak róla.

És igen, ha lett volna, én is a fehér négyzetet ikszeltem volna be, de szerintem tegnap az LMP volt a fehér négyzet a szavazólapon, s én hiszek benne, hogy nem csak üres fecsegés az, amit csinálnak, bár elvakult hívük nekik sem leszek, mert nem erről kell szólnia a politikának (szerintem), ha az ember fanatikus akar lenni, találjon magának valamit az életben amit csak ő tud, abban legyen a legjobb, de mások pozíciójáért nem érdemes...

Akkor inkább elmegyek egy Ladánybene27 koncertre, élvezem, hogy más zenét játszanak, mint az átlag, hogy annyiszor hallom az mr2-n a Fürdik a lelkem-et, hogy kívülről tudom, és hogy amikor politikáról van szó, nem azt mondják, hogy ugye tudjuk kire kell szavazni, hanem arról beszélnek, hogy ami most van az nem jó, de nemcsak azok miatt, akik kormányoznak, hanem mindenki miatt, aki ma politikusnak nevezi magát.

Nincsenek megjegyzések: