szerda, április 9

Az utolsó...



Az utolsó napok ezek, lassan megírjuk az utolsó dolgozatokat. Utolsó ilyen doga, utolsó olyan doga, és most kezdem csak igazán érezni, hogy lassan vége. Hogy lassan már csak vendégként jövünk ide, és lassan már szívesen írnánk dogát ebből is, meg abból is, mert jó, hogy vége, de azért mégis...
Az utolsó dolgozatot magyarból már megírtuk. Irodalomból is, nyelvtanból is. Közös vonásuk a szappanopera szó volt. Erről pedig eszembe jut, milyen fájó volt, amikor kedvenc sorozatom először ért véget, (mert már megvan DVD-n, szóval ha akarom minden nap vége van...) amikor először hallottam utoljára a The Rembrandts számát, ami a Jóbarátok főcíme. Utoljára láttam a lila falú lakást, ahol Monica főzött, Joey lopta a kaját, Ross a dinókról beszélt, Chandler viccelt, Rachel Rossnak magyarázta, hogy miért ő a hibás, pedig szakításban voltak, Phoebe meg énekelte a Büdös macskát...
Ma megvolt az utolsó dolgozat biológiából, ami komolyan mondom jól esett. Igaz, nem tudtam mindent, és lehet, hogy amit leírtam, az se jó, de legalább elbúcsúztam a tanárnőtől. A harmadik feladathoz semmit nem írtam, csak ennyit:"ez sajnos nem sikerült, de hiányozni fognak a biológiaórák, meg az A csoport, B csoport", és rajzoltam mellé egy félig sírós fejet. holnap matekból is megírjuk az utolsót, aztán hétfőn meg németből.
Lehet, hogy németül is kitalálok valami utolsót...

2 megjegyzés:

Beaune írta...

Szegény, szegény Balázs! Ha gondolod, neked külön még adok lehetőséget dolgozatírásra, ha annyira szeretnéd... Sőt, "jövőre veled ugyanitt" is találkozhatunk, bár azt nehezen tudnád már elérni.:)

GbZ írta...

Ó, köszönöm, de a dolgozatírás helyett inkább majd visszajövök jövőre, de remélem nem azért, mert annyira rá fogok érni :-)