csütörtök, április 17

Álmom-e? - A nulladik epizód


Lehet-e az, amit csak azért csinálok, mert már kiskoromban is ezt csináltam? Lehet-e az, ha sosem éltem benne? Lehet-e az majd egyszer?

Ébredés előttre

Nem tudom, mit vártak, jöttem, úgy, ahogy összesorsoltak. Egy csak a biztos, legalábbis akkor, ha minden igaz, amit megtanultunk, egy X innen, egy Y onnan. Allélok, domináns és recesszív, kodomináns, intermedier.
Már akkor is úsztam, most is szeretek, kék vízben narancssárga fények, na azok csak 10 hónap után érkeztek, ha holdnaptár szerint számolunk. Nehezen jött a fény, és mire láthattam volna, nagy fehérséget láttam, sokan meg éppen ezért sötétséget. Születés... Nehéz ügy volt, de eredményes, hisz' írok majd róla...

Álmom-e: fontos esemény után, fontos események előtt, arról, ami lett, ami lehetett volna, és ami talán majd lesz...

Nincsenek megjegyzések: