szerda, november 19

A mai nap



Ma egy kicsit elfáradtam, de ennek a fáradtságnak örülök, mert szellemileg is meg fizikailag is elfáradtam. Tessék, egy szóismétlés. Nem csoda, hogy álmos lettem, hiszen reggel, mikor felkeltem, még sötét volt, most meg, mikor hazaértem már sötét volt. Kicsit vicces kimondani, 12 órát voltam távol azért, hogy két órát ott legyek. Jó, ez persze így ebben a formában nem igaz, hiszen a 8.30-kor kezdődő informatika bölcsészeknek nevezetű órám, amin ma tulajdonképpen azt tanulhattuk meg nagyjából, hogyan kezeljünk valamit, amihez szájbarágós használati utasításunk van, ezenkívül ismerjük annak kezelési módszerét. Jó, nem arcoskodom, azért tanulunk Excel-ből olyat is, ami eddig nem került elő, de ha belegondolok, hogy ha arra nem mentem volna, akkor nem ötkor kellett volna kelnem, akkor... Aztán könyvtár, azzal a gyönyörű kandallós, csigalépcsős már-már a Harry Pottert (a filmet) idéző bölcseleti olvasóteremmel, meg a Hócipővel, amibe életemben először olvastam bele. Mindegy is. Aztán elmentem ebédelni. Ezek mindig gombalevest főznek, meg valami főzeléket, amire rácseszerintenek egy húsnak látszó plecsnit. Lehet menni a kínaiba is persze, de nem lehet minden nap olyan finomat enni, na. Aztán konditerem, haha. Azt hiszem, egy kicsit megemeltem magam, vagy mi, lesz holnap izomláz.
De nem is ez a legfontosabb ma, hanem az, hogy már megint boszorkány voltam, Ilyenkor szavazzák meg nekem a seprűt itthon, mindegy is. Szóval a Tv2 akadémia felvételijét áttették december 6-ra. Nemrég azt írtam, csak annyit kérek a mikulástól, nem is 6-án, hanem csak 15-én, hogy legyen felvételi a SZFE-n. Hát az még nem derült ki, de igen vicces, hogy pont 6-ára tették az írásbelit Tv2-ék...

2 megjegyzés:

erchegyia írta...

"tanulunk Excel-ből olyat is, ami eddig nem került elő"

Avass be, mi volt az? :)

GbZ írta...

Majd elküldöm a fájlt, nyilvánosan nem égetem magam... :-)