hétfő, november 17

Mi vagyok? 4. rész - különkiadás




Megint előjön a tévé felé hajló énem. Nem elég, hogy állandóan sorozatokkal fárasztom a nagyérdeműt, most még különkiadást is csinálok, már csak az hiányzik, hogy reklámot is tegyek a blogomra. Különkiadás, mert a mai adagnak azt a címet kellett volna adni, hogy Mi leszek?, de az is lehet, hogy Mi lehetek? lett volna a korrekt cím. Jó, így igazából nem is teljesen arról írok, amire a cím utal, mármint amit végül a post kapott, de ez van, egy jól bejáratott brandet olykor így is felhasználnak a tévék.

Szóval történt egyszer, azaz a múlt héten, hogy nekem igencsak rossz kedvem volt, mert vettem egy multifunkciós készüléket, (szkenner, nyomtató, fénymásoló) aminek egyetlen szépséghibája az volt, hogy legfeljebb porfogónak tudtam aznap használni, mivel dobozára apróbetűkkel írták a következő mondatot: "Az USB-kábel nem tartozéka a készüléknek." Logikus is, gondoltam, s ezután nem lepődöm majd meg azon, ha egyszer hűtőt veszek, ha azt írják majd rá: "Az ajtó nem tartozéka a hűtőszekrénynek.".

Szóval rossz kedvem volt, de megérkezett a feloldó hír a Anyától, indul a Tv2 Akadémia. Először nem hittem a fülemnek, aztán megnéztem a neten, és körülbelül olyan érzésem lett, mint amikor továbbjutottam az első fordulón. Jó, eddig még csak a jelentkezést adtuk fel, de írásbelire úgy néz ki megint megyek 29-én, hasonló ügyben, igencsak hasonló emberekhez, mint április 19-én, csak kicsit máshova. Nem akartam róla írni semmit, de gondoltam csak nem ezen múlik már a dolog. Szóval a legszebb az lenne, ha... , na jó, ezt már nem írom le, maradjunk a Tényeknél (hahha): november 29., szombat, Ne vásárolj semmit nap, ezenkívül Tudjál mindent jól nap lesz.

Szóval lehet, hogy megint azt fogom érezni, ami hiányzott június 13. óta, megint van egy kis remény...

Nincsenek megjegyzések: