péntek, július 24

Felvi se velem, se nélkülem


Tegnap én is izgultam, pedig csak másoknak drukkoltam, magammal kapcsolatban már jó ideje tudtam, hogy nincs miért izgulnom. Nem panaszkodni vagy siránkozni akarok, csak olyan vicces sms-t kaptam tegnap, hogy muszáj megosztanom: "OFIK nem hivatalos tájékoztatás: Ön nem nyert besorolást egyetlen jelentkezési helyére sem..." Nos, ha ezt az sms-t tavaly kapom meg, azt hiszem, egy kicsit kiborulok. Idén felment a szabad bölcsészek árfolyama, nem 427, hanem 429, ami sokkal GbZ-sebb szám, mint a tavaly, próbálja csak meg bárki a telefonja nyomógombjain megkeresni a betűket és olvassa össze.

A felvetteknek gratulálok, örülök, hogy jönnek szép számban Pestre, és igen, ha tudok majd segítek, de ti is segítetek ám azzal, hogy ott lesztek. Szóval most mindenki pihenje ki magát alaposan a mostani valóságában, mert szeptembertől igencsak megfordul a világ, de tényleg, ennyi új dologhoz sok energia kell, és az, hogy semmin se akadjon ki az ember, tudjon siklani a dolgok felett, és igen, kell növelni az egót is, nekem talán ez ment a legnehezebben.

Nincsenek megjegyzések: