hétfő, augusztus 31

Nem is baj, hogy egy kicsit beteg vagyok, mert ha tényleg minden érzékem és értelmem tudnám használni, lehet, hogy most megőrülnék.

Tihanyban nyaraltam az elmúlt hat napban, ami olyan jó volt, hogy talán nem is lehet igazán jól leírni, majd beszélnek magukért a képek és videók, amiket természetesen hamarosan közzéteszek, csak először legyenek nálam, aztán vágás következik.

Ami miatt mégis megőrülnék, az már elkezdődött akkor, mikor kaptam egy telefont, hogy kiket rúgtak ki, kik mentek el önszántukból (?), meg milyen demonstráció, satöbbi, satöbbi. Megint az a mondat jön, hogy erre már végképp nem számítottam, és hogy a legutóbbi csendes időszak után már azt hittem, vége. Igazából bizonyos értelemben vége, csak nem jó értelemben. És holnap tanévkezdés, de hogy, de kikkel, és főleg kik nélkül...

És most szerintem hőemelkedésem van, vagy lázam vagy mim, de holnapra egészséges leszek, nem érdekel, és holnap megújulok, írok, vágok, videót teszek ki.

Nincsenek megjegyzések: