szombat, szeptember 5

Lekopogom


Nem akarom elkiabálni, de eddig úgy néz ki, egész jó lesz ez a második és egyben harmadik félévem. Kimondani is furcsa, hogy az egyetemen már ez a harmadik, hogy ez már lassan a fele, a másik furcsaság meg az, hogy a TV2 Akadémián ez már a második félév, ez meg pontosan a fele. Amiért pedig azt mondom, hogy eddig jónak tűnik, az az, hogy ma a műhelyórákon szinte csak sikerélményem volt, remélem ezzel még nem sértem meg a titoktartási szerződést. A beszédtechnika órát már régóta vártam, ma meg is volt az első. Azért vártam, mert meg voltam róla győződve, hogy a beszédem hemzseg a hibáktól, van mit javítani rajta. Erre meg is dicsért a tanárnő, hogy micsoda kapacitásom van, meg hogy elsőre nem szokták így olvasni a nyelvtörőt. A második órában megy interjút kellett készítenem pár perc felkészülés után a szlovák nyelvtörvénnyel kapcsolatban Azurák Csabával és ő is megdicsért. Most újra elkezdtem hinni abban, hogy ez a dolog nekem való. Most jó, most megyek Piknikre, az meg még jobb.

Nincsenek megjegyzések: