hétfő, szeptember 14

Montag ist mein Horrortag


Megint kifáradtam, annyira, hogy először úgy sikerült leírnom, hogy likáradtam. Az első órám ugye fél 9-kor kezdődött volna, de 9-ig voltam csak hajlandó várni a tanárra, eljöttem. Hazajöttem, úgyis volt még dolgom, mert idegennyelvű szakszövegolvasásra még volt mit csinálnom, bár így sem sikerült teljesen, aztán helyesírás volt, aztán meg elvileg kulturális élet lett volna, ezt meg majdnem úgy írtam, hogy vona, de arra végül nem volt erőm bemenni, majd valaki elmondja mi volt, majd valaki odaadja a jegyzetét, de már most furdalog a lelkiismeretem, majd elfelejtem.

Ma korábban lefekszem, mint tegnap, holnap médiajoggal kezdek, aztán meg webszerkesztés, a holnap jó lesz, holnap délután tanulószobát is tartok, meg lehet, hogy áthívok valakit, aki szereti a padlizsánkrémet. Rájöttem, hogy sokat kell tanulnom. Ez van.

Ennyi.

(A cím a Start! német nyelvkönyv egyik leckéjének címe. Szép emlékek jöttek vissza vele, de csak véletlen jutott eszembe.)

4 megjegyzés:

Acho írta...

Az első néhány lecke egyike, ha jól rémlik. Hja, régi szép idők...

ZM írta...

Én nagyon szeretem a padlizsámkrémet. MZ/X-szel küldhetsz.

ZM írta...

Padlizsán!

GbZ írta...

Küldök! :-)