kedd, augusztus 24

Jaj, de

Én pedig már azt hittem, idén megúsztam az allergiát a májusi szenvedéssel, de tegnap este óta olyan rosszul vagyok, hogy csak itt fekszem, megerőltető volt átmenni a szomszédba boltba. Hallgatom az új zenéimet, azok legalább megnyugtatnak valamelyest, főleg azok, amikben sok a fúvós, azokkal most rokonlélek vagyok, én is egész nap fújom, csak én az orrom. A szomszédban természetesen egész nap nyírják a füvet, csak azért, hogy örüljek, nehogy legyen egy olyan negyedóra, amikor nem csak a számon kapok levegőt.

Tegnap este elhatároztam, hogy lassan nem ártana éjfél előtt elaludni, mert nagyon kellemetlen lesz így a tanévkezdés, ha most egykor fekszem és tízkor kelek, mert akkor sajnos nem lesz elég tízkor kelni, csak azt nem számoltam bele a tervbe, hogy mivel majd szétrobban a fejem az allergia miatt, nem lesz olyan könnyű elaludni. Fél 1-kor fel is adtam a dolgot, inkább elkezdtem nézni a 23-as szám c. filmet, arra sikerült elaludnom, 4 körül keltem,, hogy kikapcsoljam a laptopot, de csak annyi energiám volt, hogy lecsukjam. Azt hittem reggelre jobban leszek, de végül nem így lett, most, hogy belegondolok, tavaly pont ilyenkor voltam ilyen rosszul, talán csak pár nap különbséggel, én meg még azt hittem az elmúlt pár évben, hogy én augusztusban nem is vagyok allergiás...
Tavaly kb. ilyenkor

Olyan érdekes egyébként, tegnap voltunk páran a Széchenyi téren a Negrában, észrevettem, hogy ismerős a pincérlány, rá is jöttem, hogy ő is józsefes volt, eggyel alattam, és olyan furcsa volt azt hallani tőle, amikor a kollegájának mondta, hogy fizetni szeretnék, hogy a fiatalember fizetni szeretne. Na mindegy, ebből azt akartam kihozni, hogy milyen furcsa dolog az öregség, de aztán inkább csak felröhögtem magamban, hogy ilyenek jutnak eszembe. Aztán meg elmentünk a téren lévő kínai büfébe, ott meg egy volt józsefes évfolyamtársam dolgozik. Na, szép, idén nyáron csak én voltam munkanélküli.

Nincsenek megjegyzések: