szerda, április 23

A második epizód


Mondják, az élet döntések sorozata. Csak egy esetben igaz ez, ha belátjuk, hogy a mi életünk nem minden esetben a mi döntéseink sorozata. Sok esetben mások döntenek rólunk, mégpedig úgy, hogy nincsenek tisztában azzal, kiről döntenek igazából. Látnak legfeljebb egy nevet, manapság egy számot, esetleg vonalkódot, és azt mondják, hogy jöhet, vagy azt, hogy nem. Hogy miért? Mert amikor rólunk döntenek, már unja a döntő emberke az egészet, vagy csak nem férünk már bele a keretbe.
1989.07.20. 13:50. Ez volt az első kódom, akkor még talán nevem sem volt. Fenn, a Fődöntnök sokáig mérlegelt, mehetek-e tovább. 20 percig. Végül úgy döntött, ad nekem egy esélyt, kíváncsi lennék, hogy állok, meddig tart az esély, milyen feladattal kaptam én ezt az Élet nevű csomagot, amelyet odafönn személyre szabott lehetőségekkel kínálnak, változó időtartamra szóló hűségnyilatkozattal.
MÉD150 - ez egy olyan kódom, amellyel nem jártam sikerrel. Lehet, hogy nem az ottani döntnök rontotta el a bíráskodást, hanem mondjuk én döntöttem rosszul, vagy mindenki jól döntött, kellett végre nekem egy jó nagy pofon, de most lehet, hogy az égi Döntnök, más kreatív feladattal lát el.
Van egy másik kódom is, azt még nem írom le. Olyan babonás vagyok, hogy inkább nem írom le. De úgy szeretném, ha most végre újra úgy döntene az az akárki, hogy tovább mehet, lássuk mit tud élesben, milyen is az életben...

2 megjegyzés:

Beaune írta...

Én szorítok neked, hogy sikerüljön az álmod.:))

GbZ írta...

Köszönöm, bár néha még én sem tudom, mi az álmom, nem is tudom, miért lehetne szorítani.. :-)