szerda, május 7


A Hídlap nekünk igazából nem is jár, de műkedvelésből azért lapozgatom.
A hétvégén a következőre lettem figyelmes, bár már biztosan régen ott van, csak eddig nem hittem el, ha esetleg láttam is: "szó, köz (az önkormányzat finanszírozásában)" Hídlap.
Örülök, hogy egy demokratikusan működő város független hetilapjában egy nem-is-tudom-kicsoda firkál olyan pénzen, amit a város minden adófizetője szponzorál, ám viszonylag ritkán kap meg. Örülök, hogy attól él ő jobban, hogy a mi pénzünkön ír azokról hülyeséget, akiket mi, utálgomon felnőtt hazátlan bitangok, kicsit többre tartunk, mint mondjuk őt.
Érdemes megjegyezni még azt is, hogy az ún. utálgom a városnak egy forintjába sem kerül, mégis függetlenebb, mint a városi pénzből "készülő" honlap és Hídlap. Bár ha azok is függetlenek lennének, hogyan szolgálnák a fenntartó érdekeit?

Ui.: Örömmel olvastam viszont Váczy-H. köszöntő szavait a ballagóknak címezve. Kérdés, ha van benne ennyi emberi érzés, mert szerintem amit írt, azt őszintén írta, akkor mit keres még ennek a lapnak az élén...

Nincsenek megjegyzések: