szerda, május 7


Rég volt Álmome-e?, tény. Nem volt rá okom, hogy írjak, mert nem történt semmi e téren. Most azonban történt valami, amit még most sem hiszek el, nem, ezt nem lehet. Olyat éreztem, mint amikor felvettek az Istvánba, vagy amikor kiderült, hogy kiállították egy képemet az MNG-ben. Igen, tudom, ezek az Álmom-e? bigyók mindig olyan elvontak, de most nem tudok igazából elvont lenni, pedig szeretnék, de nem megy. Csak bejelentem inkább, mert fáradt vagyok, és különben is: ez egy mérföldkő ebben a sorozatban, ez kilóghat a sorból. Most már tényleg leírom: behívtak a Színház- és Filmművészeti Egyetem televíziós műsorkészítő szakának felvételijére, a második rostára. Már nem 270-en vagyunk, hanem csak 100-an. A feladat szövegalkotás lesz, kíváncsi vagyok, nagyon. Május 17., akkor derül majd ki, mit is takar ez. Annyira szeretném, és itt most nem kérdés, hogy ez Álmom-e?, azt hiszem ez az, ez vagyok igazán én, csak nehogy koppanjak...

7 megjegyzés:

Acho írta...

De hogy tiltakoztál, hogy "nneeem, nem hívnak be"... Gratula! ;-)

Névtelen írta...

Gratulálok!!;)

ZM írta...

Nagyon örülök és drukkolok neked. A "szövegalkotás" jól megy.

maifosz írta...

Gracc itt is, drukkolok majd :) Aki így ír, mint te, az ne izguljon :)

Beaune írta...

Nagyon bízom benned, bízz te is magadban!:)

gborz írta...

mondtam is: ha a második körben annyit írsz a lapra: "gbz-viiew.blogspot.com", fel vagy véve. ;)

GbZ írta...

Köszönöm mindenkinek. Nem akartam én elhinni azt sem, hogy azok között az emberek között vagyok egyáltalán, azt meg pláne nem, hogy vissza is hívnak. Hát, jó vóna... :-)