szombat, április 25

Danke für die Frage



Nos. Magamtól nem nagyon írtam volna a mai napról, mert sok jót nem tudok. Arról nem is szólnék, hogy hogy érzem, mármint, hogy szerintem hogyan sikerült, mert az egyik pillanatban azt mondom, hogy mivel sokkal inkább a lexikális tudásra ment rá nélkülözve szinte minden kreativitást, szóval úgy érzem, hogy nem lesz meg, a másikban meg eszembe jut, hogy a többi kb. 350 ember is ember, ők sem tudnak mindent. Tény, hogy tavaly jobb érzésekkel jöttem ki az első fordulóról.
A legfurcsább dolog a napon az volt, hogy egy csomó évfolyamtársam ott volt az ELTE-ről, szóval ingyiribingyiri találkozó volt kb., úgyhogy elég hamar szép vérnyomásom lett szerintem, bár azt mondják, mostanában igen sűrűn előfordul ez velem. Persze nem tudom megfogalmazni, hogy mi kivetnivalót találok abban, hogy egy-két onnan ismerős arc is ott volt, de komolyan sértve éreztem magam, hogy még ott sem hagynak békén. Na, mindegy, majd ezt is kialszom.
Igen, és volt levitézlett sorozatsztár is, mint minden ilyen helyen, de most már nem mondok senkire semmi rosszat, mert csak megbánom. Vagyis azt bánom meg, hogy nem bánom meg, ami még bonyolultabb. Ma egyébként a Pilóta-reklámban tanítja a kisfiút, hogyan kell férfiasan szétszedni az ex-Győri Danone kekszet.
Akik nem voltak ott: se Máté, se Bárdos, pedig őket szívesen láttam volna megint, remélem lesz még rá alkalmam.
Utolsó bekezdésként pedig megemlékeznék arról, hogy ott volt az a srác, akivel pár szót váltottam a harmadik fordulón, őt felvették végül. Állt mellette egy lány, akire ugyan nem emlékeztem, de tudom, hogy ő is elsős, adott szórólapot, hogy menjek a Gólyabáljukra. Mindenki kapott, de én olyan cikinek éreztem, hogy tőlük kapom, pedig ha minden jól ment volna, én is osztogatnám a lapot. Persze ma nem megyek el, pedig biztos jó lenne, főleg, mert rohadtul lefárasztott szellemileg és fizikailag is ez a nap, meg aztán amikor végre kimenekültem a BME nevű labirintusból, akkor az I Don't Feel Like Dancing ment a rádióban, szóval egyértelmű, hogy nem megyek. Majd a saját gólyaavatómra, ha lesz.

3 megjegyzés:

dsarosi írta...

Az nem is labirintus, ezt meg én kérem ki magamnak. :)

GbZ írta...

Befelé nem az, ha ki van írva, hogy merre van az Aud Max nevezetű terem, de kifelé...

dsarosi írta...

Melyik AudMax? A K.AudMax? :)
Oda van ilyenünk: http://www.sc.bme.hu/terkep/k/index.php