hétfő, szeptember 7

Szeptember elején



Ma megvolt az első óra, sok ismerős arc, egy-két sorstárs a felvételiről, (elutasítottak szalonja) és ma sikerült felfognom, hogy már másodéves vagyok. Ma Vacsoracsata Dorotheeéknál, holnap nálunk, még jó, hogy a médiajog csak jövő héten kezdődik, lesz idő előkészülni a hölgyek fogadására. Most itt ülök a Szomszédok előtt, kicsit hazaugrottam, írni pár szülinapi és névnapi üdvözletet, meg úgyis csak délben lesz megint órám, az egyetemre meg odaérel hamar, főleg, hogy kitaláltam egy nagyon rövid utat. Így nem megyek a Blaháig villamossal aztán meg a 7-essel az Astoriáig, hanem csak a Ferenc körútig megyek a 4-6-ossal, ott meg átszállok a 3-as metróra és megyek egy egész megállót a Kálvin térig. Onnan csak pár perc séta, még jó, hogy ilyen ismerős vagyok a Kálvin tér környékén.

Ja, és jót aludtam az új ágyamban, bár az ébredés nehéz volt, sebaj, egy darabig nem kell hajnali 7-kor kelnem.

Most megint rövid voltam, még nem találtam meg itt a Páva utcában azt az állapotot, mikor nagyon okos tudok lenni, de majd csak meglesz. Mondjuk így talán többen elolvassák amit firkantottam.

UI.: Lesz olyan órám, ahol elvileg az lesz a feladat, hogy blogot írjunk. Tiszta jó.

Órarendem (ha minden jól megy):

Plusz péntek és szombat: Akadémia.

Nincsenek megjegyzések: