vasárnap, január 25

Coming soon...



Bár az én blogom még nem kong több mint egy hónapja az ürességtől, de már kezdtem unni, hogy csak arra nem volt időm az elmúlt időszakban, amire én akartam időt szakítani. Persze ez még nem a nagy visszatérés, csak olyasmi.

Holnap van még egy vizsgám, tipográfia, aztán ha minden jól megy, kicsit fellélegezhetek. A hétvégén már megszüntettem a szobámban az uralmat átvevő őskáoszt, félretettem az elmúlt félév tanulnivalóit. Kicsit furcsa belegondolni, hogy karácsony az már egy egész hónapja volt, már csak azért is furcsa, mert ezt mindig megjegyzem magamnak, minden évben, csak azzal a különbséggel tettem ezt eddig, hogy ilyenkor mindig rájöttem, hogy semmi gond, mert az évem már jócskán elindult. Idén még annyira nem, de ma már látható az a bizonyos fény az alagút végén.

A jövő hét persze még nem egészen szabad, mert már miért is lenne az, lesz a holnapi vizsgán kívül két napon jegybeíratás is, hurrá... Mondjuk azt sem bánnám, ha a döntés is megérkezne a tv2-től, esetleg számomra pozitív döntés, mert már a szükségesnél többször álmodom ezzel, egyszer azt, hogy nem sikerült, másszor meg azt, hogy igen, és a Borz felhívott, hogy gratuláljon. Na igen, szabadidőmben természetesen sokakra időt szánok majd, mert már nagyon hiányoznak ám...

Ja, és kevésbé meglepő információ következik, blogomon hamarosan redesign várható.

1 megjegyzés:

gborz írta...

hívnálak én, ha lenne már miért...