hétfő, február 7

Bakács bakija

Hiányzott egy hozzávaló?

Amikor először megláttam a friss hírekre kattintva megláttam a címet, hogy Bakács Tibor téliszalámit lopott, azt hittem, megint valami túlzottan figyelemfelkeltő bulváros címet látok, nem is kattintottam rá, az ilyeneknek nem szoktam bedőlni. Erre most azt olvasom, hogy a Klubrádió szünetelteti műsorát, amit egyébként néha én is hallgattam.

Bakács annak ellenére, hogy olykor már szerintem túlzottan heves, nagyon értelmes ember. Szeretném azt hinni, hogy ez az egész tényleg megint valami polgárpukkasztásnak indult, csak rosszul sült el. Nem tudom elhinni, hogy olyan rosszul megy neki, hogy nincs pénze egy rúd szalámira, ha mégis így lenne, akkor pedig ugye nem muszáj téliszalámit enni. Annyira azért nem mehet rosszul a Klubrádiónak, hogy miután műsorperceket kínál a hallgatóknak megvételre, már nem jut a műsorvezetők gázsijára sem, akik már éhezni kényszerülnek. Igaz, a Pa-dö-dő is fogyókúrázik mostanában...

A fotó forrása: bulvaros.hu

Nincsenek megjegyzések: