péntek, április 4

Hundemüde

Na most aztán már kezd viccessé válni, hogy nincs egy olyan probléma, ami csak az enyém lenne. Igen, én is fáradt vagyok. Szerintem három oka lehet.
Az első a tavasz, ami szerintem teljesen hülye idén. Mire ugyanis azt érezhetné az ember, hogy minden rózsaszín, ismét jön a rossz idő, és még mindig alig van pár fok reggel. Áááááá!
A második ok az, amiből kezd elegem lenni, de azt hiszem osztályomat látva, nem vagyok egyedül. Érettségi, no comment.
A harmadik az, ami a leginkább idegesít: elromlott a kávéfőzőnk. Az milyen már? Én meg igyam a rossz instant kávét, amitől csak fáradtabb leszek. Remélem visszatér hozzánk hamarosan az a kis hűséges, ki gondolta volna, hogy így tud hiányozni?!
Van egyébként még problémám, mielőtt még bárki megnyugodna. Van egy új kutyánk ugyanis, Szofi. A névválasztás kicsit érdekes, főleg mert Fanni nevezte el, a húgom, a nővérem neve meg Zsófi. Na ennyit arról, hogy van az embernek tekintélye, egyébként boldog 13. szülinapot, kedves Fanni, ne feledd, ez még csak a tizenharmadik, már ha érted mire gondolok. Szofi nevű kutyánk "fájtiszta nímetjuhász", ahogy a kertvárosi tenyésztő mondta. Nagyon kedves kis állat, hobbija a körbekakilás, meg a hullahopp-karika rángatás, és még azt is érdemes róla tudni, hogy kísérletező típus, ugyanis többször próbálta már a gumicsirkéjét, a labdának kinevezett öt literes műanyagflakont, meg ugye a karikáját egyszerre bevinni az ólba. Reggelente futóversenyt rendezek, ugyanis ha nem vagyok elég gyors, Szofi velem jön az iskolába. A lábam egyébként nagyon mókás lehet, mert állandóan azzal akar játszani. Na mindegy. Ja, és a héten azt is megkaptam, hogy dagadt vagyok. Ennyi.

UI.: A kép nem illusztráció, ez az ártatlannak tűnő kutya a Szofi.

5 megjegyzés:

ZM írta...

Olyan kedves, szellemes - így elalvás előtt még idekukkantottam, nevettem, jól fogok aludni. (Én szeretem a neszkávét - kakaóval és tejszínnel.)

maifosz írta...

szerintem remek a névválasztás ;) tuti okos kutya lesz :)

és én is szeretem a kutyulóskávét, nem rossz, csak mézzel és kakaóval nem olyan finom, mint a rendes...

GbZ írta...

Nahát, micsoda kávéreceptek. Én meg iszogatom a kis uncsi kávét tejjel meg cukorral :-P

gborz írta...

Receptgyűjtemény?
Személyes kedvencem:

Mélange
"Készíts presszókávét, bécsi pörkölésű és lehetőleg etióp kávéból. Karamellizálj 2-3 kávéskanálnyi barnacukrot és oldd fel a főzetben. Ízesítsd egészen kevés porított sáfránnyal, majd gőzölj tejet és ezen lassan csurgasd át az ízesített kávét. Végül szórd meg egy kis barnacukorral!"
Az ízélmény garantált.

gborz írta...

Akad itt még egy pár, ha érdekel valakit...